QUANTUM1NET עתיד בטוח QUANTUM!


Quantum1Net עשה חדשנות המעצימה ומעורבת. יש לנו להרכיב פריטים מאובטח מאוד אז אתה לא צריך להדגיש עכשיו או מאוחר יותר על אבטחת המידע שלך. אנו מציגים רמה ללא תחרות של פיתוח מותאם אישית, שהצטרף לתצורה במסגרת הלקוח הקשורים לספק אבטחה, נוחות, רגוע קיצוני.
עם חידושים קוונטיים לרשום בשיא של קפיצה זו, Quantum מתכונן להסביר את שיטות ההצפנה הקיימות. כאשר RSA נשבר, יישומי משימה בסיסיים, למשל, https, אשראי וטיפול בחיוב ומסגרות ממשלתיות מתמודדים עם הסכנות של סחר ישיר. מהומה כמו גרזן היה באמת לשבש את המבנה החברתי ואת הקיום הכספי של יומי קבוע.
מחשבים קונבנציונליים הם יחידות הנקראות סיביות. מחשבים קוונטיים יש יחידת מידע בשם qubit. חדשנות דחף יכול להיעשות עבור מידע אגירה. ביצוע חישובים נחשב לתת לך מודעות מזויפת שאתה יכול לפתור. החלק הקוונטי, הנקרא Qubit, מחזיק בנתונים רבים ודורש מעט חיוניות כדי לעשות זאת במשך זמן מה. יתרה מזאת, מחשבי PC שמקורם במחשבים אישיים מסורתיים יכולים לבצע אומדנים מורכבים שיכולים לעבוד באופן משמעותי מהר יותר מאחרים.


מהי רשת קוונטית 1?

אתה בטח שמעו כי פלטפורמת RSA קריפטוגרפי הוא מעל ארבעה עשורים. הוא נועד להבטיח תקשורת דיגיטלית ואינטרנט. אבל עכשיו כמה טכנולוגיות אחרות מופיעות להפריע הפונקציונליות של פלטפורמות קריפטוגרפיות RSA. מחשוב קוונטי הוא אחד מהם. זה כבר איום גדול RSA וכמה צורות אחרות של הצפנה. יש כמה כלים טובים יותר כדי להקל על האקרים באינטרנט כדי לפתור מנגנוני הצפנה RSA.

מחשבים קוונטיים נחשבים מפותחים יותר ממחשבים רגילים, משום שהם מסוגלים לנצל את התכונות הייחודיות של העולם המיקרוסקופי, הקבצים המצורפים והסופרפוזיציות כדי להפוך את החישובים ליותר מדויקים ויעילים.

בנוסף, הם יכולים להשלים את המשימה בתוך דקות ושעות כי הכלי המתקדם ביותר יבלו מיליארדי שנים כדי להשלים. ככל שזה מפותח יותר, קשה לאנשי מקצוע למצוא את הפתרון הטוב ביותר להתמודד עם איומים כאלה. מחשבים אלה מהווים איום ממשי על התקשורת הדיגיטלית משום שרוב שיטות הצפנה נועדו לנצל את הפיגורים במחשב הקלאסי. זה לא יעיל עבור מחשבים קוונטיים.

אם תעבור את השלב הזה, רשת קוונטית 1 יכולה לעזור לך. הם פיתחו פתרונות חדשים וחדשניים לטיפול בבעיה ולסייע למשתמשים לאבטח נתונים ביעילות. מכניקת הקוונטים מאפשרת ליצור מספרים אקראיים של מספרים. זה יהיה המרכז של טכנולוגיית הדור מפתח קוונטית מוצפן. הוא יכול להציע העברה מאובטחת ואחסון נתונים. בנוסף, זה יהיה גם להציע רמה של מורכבות הדור מפתח הצפנה כי אתה לא יכול לצפות מן הדרך המסורתית. ייתכן שהטכנולוגיה המסורתית לא תוכל להגן על נתונים אפילו ממחשבים קוונטיים.

כפי שניתן לראות על ידי Quantum1net.com, מחשבים קוונטיים הם מתקדמים יותר דורשים הגנה טובה יותר מאשר אלה רגילים. בקיצור, ניתן לומר כי רשת Quantum 1 יצרה פתרונות חדשים ומוכחים לבעיות RSA. הוא יציע אחסון מהיר ובטוח יותר והעברות והאקרים לא יוכלו להשתמש בנתונים שלך.

מה החידושים?

כשזה מגיע לחדשנות, אתה יכול להגיד שזה יותר טוב מכל שיטת הצפנה אחרת. זה מגיע עם תכונות רבות שפותחו כדי לאבטח את הנתונים שלך. רשת קוונטית 1 נקבעת על מנת לעצב טכנולוגיה חזקה ויעילה במיוחד כדי לסייע למשתמשים להגן על נתונים. זה יהיה רלוונטי, נגיש, ובסופו של דבר פרטית.
הם פועלים במטרה ליצור טכנולוגיות שמעצימות ומאפשרות למשתמשים. מוצר זה מאובטח מאוד ומתוחכם כך שמשתמשים לא צריכים לדאוג אבטחה והעברת נתונים כמו זה יהיה מוגן עם הכלים הטובים ביותר. הם מציגים רמה שאין כמוה של חדשנות טכנית שהם ישלב עם עיצוב המערכת להציע אבטחה קריטית ושקט נפשי. זה יהיה קל לשימוש מדי. אתה לא צריך שום ידע טכני ספציפי כדי ליהנות ממוצר זה.
בנוסף על האמור לעיל, ייתכן שתראה כמה התפתחויות נוספות בשנים הקרובות כפי שהוא מתכנן להשקיע כמעט עשרים אחוז מהכנסותיה לפיתוח ומחקר להציע פתרונות טובים יותר למשתמשים. ייתכן שתקבל פתרון אבטחת רשת חדש כדי להגן על התקשורת הדיגיטלית שלך מפני שידור נתונים לא בטוח.

מכירה של אסימוני ICO

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מכירות אסימון, תוכל לשקול את הדברים הבאים. יהיו שלושה מכירות אסימון עם מטרה מסוימת. להלן פירוט הפרטים:

  • מכירה של האסימון הראשון

האסימון הראשון הוא אסימון כסף. זה מבוסס שמימי ומכירות יתחילו בפברואר 2018. אם אתה רוצה אתה יכול להסתיר את אסימון כסף לתוך אסימון זהב בהנחה של עשרים אחוז. המכירות מוגבלות ל -15 מיליון דולר. מטרת אסימון הכסף היא לתמוך במעבר למשרד חדש ולרכז את הפיתוח. הם לשכור מפתחים עבור Quantum1Net לשחרור מוגבל 2018 יולי.

  • מכירה של אסימון שני

האסימון השני הוא אסימון זהב. זה Bitcoin מבוסס יכלול QEK. המכירות יחלו בחודש יולי 2018. אם אתה משקיע כסף אסימון, אתה עשוי לקבל עדיפות במכירת אסימונים זהב. המכירות מוגבלות ל -18 מיליון דולר. מטרת אסימון זה היא לספק את הרעיון של הוכחה QEK. זה יכלול הצפנה קוונטית. זה יכול להציע סיוע לפיתוח של פלטפורמת שידור קבצים עבור כל חומרה.

  • מכירה שלישית אסימון

מכירה זו אסימון יתחיל ינואר 2019. זהו QE מופעל על bitcoin מבוסס. אם אתה משקיע כסף האסימון, אתה יכול לקבל הנחה של חמישה אחוזים עבור מכירה זו. זה מוגבל ל 200 מיליון דולר. אסימון זה מציע לטווח ארוך Quantium1Net תמיכה. בנוסף, הוא גם מציע תמיכה מעבר crypto. אם אתה מעוניין לקבל את המרב של מכירות אסימון, אתה צריך לחשוב על קוד הכסף הראשון. עם אסימון כסף, אתה יכול לקבל הנחה במכירת אסימונים אחרים.

Quantum1Net אין יותר ניסיון בענף זה. הוא רק בן שנה. אבל זה עובד במטרה לעצב את הפלטפורמה הטובה ביותר להציע תקשורת נתונים מאובטחת עבור מחשוב לווין אישי, נייד, לוויין. החברה מסוגלת לספק פורטפוליו רחב של פתרונות יעילים לתוכן דיגיטלי של צד שלישי. אם אתה מעוניין לדעת יותר על מפת הדרכים של החברה ועל מוצרים אלה, תוכל לבקר בכתובת https://quantum1net.com/. תוכלו לקבל את כל הפרטים על החברה, התכונות שלה, ואת היתרונות שלה. אתה יכול לקבל את ההחלטה הנכונה עם המוח יודע היטב.

סיכום
באמצעות מאפיינים ייחודיים של העולם המיקרוסקופי, מחשבים קוונטיים מבצעים חישובי מחשב מהירים יותר מדורות המחשב הקודמים. מנוע קוונטי (מנגנון) מאפשר יצירת רצפים אקראיים של מספרים. קוונטית הצפנה מפתח מחולל הוא הליבה של Quantum1Net המערכת. הוא מציע אחסון מאובטח והעברת נתונים אישיים.

הצטרף לפרויקט שלנו וכדי לברר פרטים נוספים על הפרויקט שלנו, בקר בקישורים הבאים:
אתר אינטרנט: https://quantum1net.com/
נייר לבן: https://quantum1net.com/Q1N%20white%20paper.pdf
פייסבוק: https://www.facebook.com/quantum1net
Twitter: https://twitter.com/quantum1net
מברק: https://t.me/Quantum1Net

מחבר: bakso.super
קישור לפרופיל: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1785483
ETH: 0x0A39Baaa338F9F1f5f5b4e52f82095d0dD7c94D8

Kommentare